Recenzie Anime Studio Debut 8

Recenzie Anime Studio Debut 8

Imaginea 1 din 2

Anime Studio Debut 8

Anime Studio Debut 8
28 GBP Preț la revizuire

Anime Studio Debut oferă o abordare neobișnuită, dar interesantă a animației. În timp ce numele îl face să sune concentrat pe crearea de anime în stil japonez, poate gestiona orice fel de desene animate 2D.

Lucrul imediat care trebuie să iasă în evidență este folosirea „tachetului osos”, în care construiți un schelet pentru un personaj și puneți părțile de suprafață deasupra. Mișcarea „oaselor” mută părțile atașate într-un mod realist, iar cu o selecție mare de personaje personalizabile, fundaluri, scene și recuzită încorporate, elevii pot rămâne blocați imediat.

Utilizatorii pot înregistra mișcarea în timp real în timp ce cronologia este în mișcare, oferind rezultate instantanee. Alternativ, un vrăjitor al personajului poate personaliza capetele, fețele, corpurile și mișcarea, cu mai mult de opt unghiuri și glisoare reglabile pentru controlul vitezei de mers, balansarea brațelor și mișcarea altor părți ale corpului. Personajele pot fi apoi plasate în scenă, unde sunt animate automat de-a lungul cronologiei.

Anime Studio Debut 8

Anime Studio Debut folosește în mod elegant straturile, cu straturi vectoriale care vă permit să transformați imaginile scanate, desenate manual în vectorii cu care funcționează pachetul și „comutați” straturi care pot fi legate la declanșatoarele audio. Cu acestea la locul lor, efectele pe coloana sonoră pot fi setate pentru a declanșa o animație. Vă puteți înregistra propriul audio folosind funcțiile încorporate, iar efectele de înălțime pot fi aplicate instantaneu pentru un factor de distracție suplimentar.

Pachetul este ușor de utilizat, cu un mod util pentru începători plus câteva tutoriale video excelente. Cu toate acestea, dacă sunteți pregătit să puneți în practică și să explorați caracteristicile sale, este, de asemenea, surprinzător de puternic. Unele funcții avansate, cum ar fi urmărirea video, sunt puțin ascunse, ceea ce este păcat, deoarece aceasta ar putea fi folosită ca o formă primitivă de captare a mișcării. Abilitatea de a importa videoclipuri în proiect este un alt plus util.

În general, Anime Studio Debut 8 este o resursă uimitoare și un instrument creativ pentru elevii de școală primară sau secundară și merită din plin cheltuiala.

Detalii

Subcategoria software Software de grafică/design