denon_ah-mm400_review_12
denon_ah-mm400_review_2
denon_ah-mm400_review_3
denon_ah-mm400_review_10
denon_ah-mm400_review_11
denon_ah-mm400_review_4
200 GBP Preț la evaluare

Este adesea greu de descris de ce iubești ceva – indiferent dacă este o persoană, un obiect neînsuflețit sau doar o plăcintă deosebit de atrăgătoare, există acele momente în care ceva se aprinde și o lumină se aprinde. Pentru mine, acestea sunt căștile Denon AH-MM400 pe scurt.

Design și caracteristici

Când cheltuiți astfel de bani pe o pereche de căști, există o așteptare ca acestea să facă mai mult decât să sune bine. Denon a decis în mod clar că acest tip de persoană dorește căști realizate din lemn (nuc american, desigur), aluminiu și tăieturi de piele cu aspect luxos. Acest lucru ar fi putut duce foarte ușor într-o zi proastă în showroom-ul DFS, dar AH-MM400 a apărut cu un aspect destul de bun. Cu excepția cazului în care, adică, ideea ta de design de ultimă generație este metalul periat negru și poate o liniuță ciudată de argint, caz în care aproape sigur ar trebui să mergi și să citești Alphr's Audeze Sine sau Recenzii B&W P7 Wireless in schimb.

Dar orice ați crede despre aspectul lor, calitatea construcției de aici este la îndemână. Banda reglabilă pentru cap și căștile AH-MM400 reușesc să se simtă robuste în toate modurile corecte, în mare parte datorită utilizării generoase a aluminiului, mai degrabă decât a plasticului, dar încă se pliază frumos și mic. Strânge-le în geanta de transport furnizată și, în timp ce te vei strădui să le iei în orice buzunar de dimensiuni normale, nu vor ocupa mult loc într-o geantă.

Singura dezamăgire ușoară aici este că cablurile furnizate se simt puțin subțiri și ușoare. Totuși, așa cum este destul de obișnuit în zilele noastre, aveți posibilitatea de a alege între două cabluri, unul cu conexiuni audio standard și unul cu o telecomandă în linie și microfon pentru conectarea la un smartphone. Primești și un adaptor de 6,3 mm (adică 5 1/4 inci pentru ventilatoarele imperiale) în cutie dacă ai nevoie de el. O altă mică atingere drăguță este că mufele în unghi drept de 3,5 mm ale lui Denon au o carcasă îngustă din plastic, așa că nu ar trebui să aveți probleme cu murdărirea lor pe carcasa smartphone-ului dvs.

CITEȘTE URMĂTORUL: Ghidul Alphr pentru cele mai bune căști pe care le poți cumpăra

Confort și izolare fonică

Am urechi mari. Acest lucru poate cauza probleme cu anumite căști supraear și on-ear, iar Denon AH-MM400 nu face excepție. Bentita moale și căștile din piele artificială se așează destul de ușor pe cap, dar presiunea ușoară a căștilor împotriva marginii lobilor urechii mi-a provocat o durere surdă după aproximativ o oră sau două. Bănuiesc că membrii populației cu urechi mai mici îi vor găsi extrem de comozi, dar dacă poți încerca înainte de a cumpăra, atunci fă-o.

Marele beneficiu al designului cu spate închis al AH-MM400 este că blochează în mod natural mult zgomot de fundal. Evident, nu se află în teritoriu de anulare activă a zgomotului, dar zgomotul unităților de aer condiționat și conversațiile din apropiere se atenuează instantaneu pe măsură ce le pui. Chiar și stând lângă zgomotul unui tren de metrou la oră de vârf, nu este nevoie să măriți volumul pentru a împiedica înecarea muzicii.

Calitatea sunetului

Spre deosebire de multe telefoane închise, Denon-urile sună extrem de bogat și spațios - nu există nicio senzație de comprimare sau scădere a dimensiunii muzicii, ceea ce ajută la valorificarea la maximum a lucrărilor orchestrale și a electronicii încărcate de reverb deopotrivă. Chitarele, tobele și vocea înoată în față și se întind la stânga și la dreapta pe o scenă invizibilă.

Totuși, ceea ce m-a uimit la AH-MM400-urile este cât de „corect” sună direct din cutie. Undele de bas profund și fără efort sunt cele care te lovesc mai întâi, dar nu se face în detrimentul nicăieri altundeva în spectrul de frecvență. Vocile și instrumentele vin prin sunet frumos real și clar, iar înaltele sunt de asemenea delicate și bine judecate.

Un alt avantaj este că AH-MM400-urile nu sunt deloc atât de greu de condus - nu este nevoie să te uiți la amplificatoare pentru căști sau DAC-uri scumpe. Conectează-le la un 400 GBP Chord Mojo și cu siguranță veți obține puțin mai multă putere și detalii din ele, dar iPhone-ul meu SE a făcut o treabă bună fără nicio asistență – smartphone-ul în miniatură Apple este mai mult decât capabil să le conducă la niveluri decente de volum.

[Galerie:4] Vezi recenzia Bowers & Wilkins P7 Wireless: Tăierea cablului Recenzie Audeze Sine: Căștile iPhone supreme? Cele mai bune căști din 2018: 14 dintre cele mai bune căști supraear și intraauriculare pe care le puteți cumpăra chiar acum

Dacă a trebuit neapărat să fac găuri în performanța lui Denon, atunci există o singură slăbiciune care merită menționată: AH-MM400 sunt echivalentul audio al unei cești de ceai drăguță și a unei stări de culcare, ceea ce înseamnă într-adevăr foarte drăguț, dar ele. poate suna puțin prea relaxat uneori. Pe unele dintre melodiile mele de testare mai dificile – care includ totul, de la melodii digitale de înaltă rezoluție până la discuri de vinil – Denon s-a străduit să desprindă firele muzicale la fel de îndemânatic ca perechea mea destul de veche de Sennheiser HD 580 Precisions. Muzica încă sună grozav, sigur, dar dacă vrei o pereche de căști care să extragă fiecare detaliu de ultim moment din colecția ta de muzică, atunci s-ar putea să vrei să cauți în altă parte.

Verdict

De la lansarea lor, cu un an în urmă, AH-MM400-urile au scăzut semnificativ în preț – motiv pentru care mi-am făcut timp să le revizuiesc acum. Sincer, totuși, le-aș aprecia foarte bine chiar și la prețul lor inițial de 349 de lire sterline și, având în vedere că acum costă chiar și 200 de lire sterline, aș spune că sunt printre cele mai bune căști pe care le puteți cumpăra pentru bani. .

Sigur, există căști cu spate deschis, care le pot devansa pe Denon pentru claritate, și telefoane cu anulare activă a zgomotului, care pot fi mai bune pentru călătorii frecventi, dar AH-MM400 atinge un mijloc superb. Dacă doriți un set de căști relativ compacte, cu sunet strălucitor, atunci AH-MM400 de la Denon este foarte recomandat.

$config[zx-auto] not found$config[zx-overlay] not found